Saturday, September 21, 2013

Nour Ain Beauty Care


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sape yg dari dulu dok cari2 skincare yg sesuai utk kulit tp hampehhh semua xserasi dan uolss plak nak pakai utk long term xnk tukar2 produk lain dh, meh3 try Nour Ain (NA)...InshaaAllah sesuai utk rawat semua mslh kulit  dan tidak memudaratkan kulit..

Ciri-Ciri Product NourAin

* Beraskan Herba-herba terpilih
* Mengandungi vitamin C
* Sesuai untuk semua jenis kulit
*Tiada berlaku pengelupasan
* Memberi Keseimbangan kelembapan pada kulit
* Menaik seri kulit wajah
* Sesuai untuk lelaki dan wanita

Produk Nour Ain 

BEAUTY SOAP RM14
Bertindak sebagai agen pembersih. Menjadikan kulit yang gebu dan lembut. Dapat meredakan pertumbuhan jeragat dan jerawat. Meresap jauh ke setiap liang roma utk menyingkirkan kotoran yg terpendam. Mengawal penghasilan melanin agar kulit cerah berseri.Sesuai untuk lelaki dan wanita,remaja dan dewasa.
UV + Foundation RM30
Diperkaya dgn ramuan semulajadi serta gabungan rumusan pencerahan kulit dan kandungan SPF30 utk perlindungan khusus drp sinar UVA & UVB. Penggunaan yg berterusan menghasilkan kulit wajah yg lembap, berseri, halus, gebu dan cerah secara semulajadi. Bertindak sebagai agen perlindungan sinar UV dan alas bedak
Night Cream RM40-10gm (BESAR)
Berkesan utk mereda, memudarkan dan menghilangkan jerawat juga jeragat dan anti kedutan. Menolong mengatasi masalah pori terbuka, bintik hitam, bintik putih dan kulit cela. Menyingkirkan garis halus kusam dan tidak rata, tompokan gelap dan masalah kulit lain.
Serum Vit. C RM22
Bertindak sebagai perawatan terapi pada kulit
Mampu mengatasi masalah radangan kulit
Menyediakan Vitamin C semulajadi pada kulit yg tidak bermaya
Kulit menjadi lebih anjal, tegang dan lembab
Bebas dr garis halus dan kedutan
Anti penuaan dan tanpa suntikan.
Toner RM30.
Ia membantu menghilangkan bintik hitam selain menyegar dan menghaluskan kulit wajah. Dirumus khas untuk menutup liang pori serta mengembalikan kelembutan kulit wajah.




Sebarang pertanyaan msj/whatapps 014 5087646 -Asru Rozimin

No comments:

Post a Comment